عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

قالب افسون

سلام بازدیده کننده محترم

 

لطفاْ نظر خود را در مورد قالب (افسون) وبلاگ عسل رز

بنویسید

نظرات 11 + ارسال نظر
عسل رز یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

به نظر من رنگش خیلی تیره است اگه روشنتر باشه بهتره

برای تنوع بدک نیست

سودی یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ

قالبش که خیلی خوبه
عالیه
ساخته خودته؟

ساخت blogskyاست

دخترک دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://minerve00.blogsky.com

پروردگار


سلام! وقت بخیر:)
خوبین؟
نه!‌به تیپ نوشته‌ها و مطالب شما رنگ قهوه‌ای نمیاد! بایستی سبز یا آبی یا سفید بود!

گرچه صلاح مملکت خویش خسروان دانند:)


تا بعد ...

ممنونم از نظر زیبای شما

X .:. دختر برفی .:. X دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم
خوبی عسل جووون؟!
قالبش نازه... خیلی قشنگه...
ولی من که شخصا یه قالبو ۲۰۰ بار عوض میکنم :)
ولی قشنگه...

روزات برفی گلم {یه شاخه گل رزد}

مرسی

داداش ۵۵۵۵ خادم امامزاده محمد عابد دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://dadash5555.blogfa.com

سلام من سالروز شهادت امام جواد را به شما تسلیت میگویم

وب و قالب زیبایی دارید به داداش سر بزن دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم ودر پیوند یکدیگر را ثبت کنیم

بنده هم تسلیت عرض میکنم

الهام سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://eli21364.blogfa.com

سلام....به نظر من قبلی بهتر بود...اینم خوبه اما به نوع نوشتار شما نمیاد...بابت همه چی هم ممنون

حقی سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام.خوبه برای مدتی این رنگی باشه.اما از شما که تا حالا مطلبهای به این خوبی مینوشتید حیفه که یه پستتون رو با این مطالب جزیی هدر بدین.اگر وبلاگ دیگه ای بود اینو نمیگفتم. موفق باشی

باور کن وقت ندارم

سودی سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://w

سلام خوبی
عسل جونم شهر شما چون سر سبز قشنگ تر از ماست

نظر لطف شماست

ح م ی د (ه) سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

خیلی قشنگ شده!!!
اگه مطلبی خواستی بهم بگی در پاسخ کامنتام بنویس..من میخونمشون!!آخه وبم و پاکیدم!!;)

مرسی
کار خیلی بدی کردی پاکیدی

افسانه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

چه کسی کشت مرا ؟
همه با آینه گفتم آری
همه با آینه گفتم که خموشانه مرا می پایید
گفتم ای آینه با من تو بگو
چه کسی بال خیالم را چید ؟
چه کسی صندوق جادویی بی اندیشه من غارت کرد ؟
چه کسی خرمن رویایی گلهای مرا داد به باد ؟
سرانگشت بر آینه نهادم پرسان
چه کس آخر چه کسی کشت مرا
که نهدستی به مدد از سوی یاری برخاست
نه کسی را خبری شد نه هیاهویی در شهر افتاد ؟
آینه
اشک بر دیده به تاریکی آغاز غروب
بی صدا بر دلم انگشت نهاد

__________________

دوست گرامی متشکرم از بابت اشعار زیبایی که برایم فرستادی

شهرزاد پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام عسلی جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
قالبت خیلی بهتر شد ولی یه مقدار رنگش تیره و بی روحه...
البته ببخشیداااااااااااااا
چرا دیگه بهم خبر نمیدی بیام وبت....
ممنون گلم!!!
فعلا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد