عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

تبریک ازدواج

سالروز ازدواج حضرت علی علیه الاسلام و

 

حضرت فاطمه سلام الله علیها را به تمام شیعیان

 

تبریک عرض میکنم .

 

خوش به سعادت زوجهایی که در این روز پیمان

 

زناشوئی ببندند .

نظرات 5 + ارسال نظر
X .:. دختر برفی .:. X چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم
چشم فقط میشه هر دفه که نظر میذارین وبلاگتون رو هم بنویسین؟
من همیشه یه ساعت دنبالش میگردم :)


رواتون برفی

نارسیس چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام
بر شما هم مبارک
یادآوری خوبی بود...
ایشالا همه خوشبخت بشن.

نارسیس چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام به روز کردم
سر بزنید که خیلی مهمه

نوید - سامانه مروارید جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام ... قالبتون خوبه فقط سایز نوشته هاتون رو کوچتر کنید

بخش ادبیات معاصر ایران جهت پربار تر شدن سامانه مروارید به وبلاگ افزوده شد.

بزودی برنامه های دیگری نیز در دست اجراست.

مهدی جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ق.ظ http://neginesabzfars.blogfa.com

دیشب مرا خواب دید یکی همخوانه

سوسوی نگاهش از دور فریاد کشید برو

و من هراسان می دویدم در تاریکی خیالش

فریادکشان که بیدار شو دیگر همه چیز تمام شده

من مدتهاست که رفته ام

کاش زود تمام شود این کابوس و من رها شوم

فضای خیالش سرد است و من منتظر سپیده دم


زندگی ام نه بهشت است نه جهنم

سالهاست در برزخ زندگی گرفتارم

نه توانایی بهشت دارم نه شهامت جهنم

بگذار که من عاشق و دیوانه بمیرم


از جام لبت نوشم و مستانه بمیرم


من عاشق و دل خسته ی آن چشم سیاهم


ای وای اگر بی تو در این خانه بمیرم


با یاد تو ای ماه چه شب ها که سحر شد


از سوز تمنّای تو این دل چو شرر شد


افسوس که هرگز تو سراغم نگرفتی


صد حیف که این عمرچه بیهوده هدر شد


هر شب ز فراقت ره میخانه بگیرم


شاید که نشان از تو ز پیمانه بگیرم
من آپم به هم سر بزن و شادم کن
موفق باشی ای مهربان
بای
♥♥♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد