عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

تغییر فصل

                      ( با درود وسلام)

        

شما عزیزان

 

نظرات خودتان را در مورد (تغییر فصل) بنویسید

 

سپس در آینده نزدیک من مقاله خودم را مینویسم

 

           منتظر نظرات خوب شما هستم

نظرات 4 + ارسال نظر
نهاله چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://mywish.blogsky.com

سلام
خیلی برام عجیبه که یه همچین وبی هم وجود داره چون همیشه فک می کردم جای همچین چیزی تو بلاگ اسکای کمه
نظر من راجع به فصل: خوب به نظر من پاییز دلگیره بهار آرومه زمستون هم خسته کنندست ولی تابستون زندست زنده و پر لحظه برای زندگی
من تابستونو بیشتر دوست دارم خلاصه
راستی به من هم سر بزنین شاد میشم
همیشه بخندید!!!

ممنون از نظراتی که داده اید

آئین خوشبختی چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://masoudsafaei.blogfa.com/

[گل]با سلام و آرزوی سلامتی.شادی.موفقیت و سربلندی شما.امیدوارم همیشه خوب.خوش و خرم باشید.وبلاگ خوب و جالبی دارید و خیلی مشتاق هستم که اگر افتخار بدهید با هم تبادل لینک نمائیم.با تشکر فراوان از محبت شما.

بنده از نظر شما استقبال میکنم

ح م ی د (ه) چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

اولیم یا نه؟:|

خوشبختانه بله شما اول هستید

ح م ی د (ه) چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

من عاشق برف و زمستونمممممممممممممممم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد