عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

عسل رز

این وبلاگ به منظور گفتگوی آزاد تهیه شده

لحظات زندگی

در هر لحظه ی زندگی ات که آن را به دلیل رفتار دیگران.

با ناراحتی،اندوه،نا امیدی،خشم،بگذرانی

سر رشته ی زندگی ات را از کف داده ای.

                   وین دایر

نظرات 2 + ارسال نظر
سامانه مروارید دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://morvaridonline.blogsky.com/

خیلی با این جمله موافقم

سلام عسل خانم ... خوب هستین ؟ خوشحالم که دوستی دارم چون شما که همیشه به یاد من! و سامانه مروارید هستند

پاینده باشید ...
راستی ایمیل تون رو میشه به من بدید ؟

دوست عزیز هر گردی که گردو نیست ونخیر نمی شه

آئین خوشبختی دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://masoudsafaei.blogfa.com/

با سلام و آرزوی سلامتی و سربلندی شما.امیدوارم همیشه موفق و منصور باشید.مانند همیشه مطالب خوبی می نویسید بازهم منتظر سایر مطالب عالی شما هستم.همیشه پاینده باشید.و با کمال افتخار شما را لینک نمودم و از محبت شما هم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ضمن تشکر از شما بنده نیز چنین خواهم کرد که شما کرده اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد